Politica de retur

Ne dorim sa fiti pe deplin multumita atunci cand cumparati online produsele noastre. Totusi daca nu sunteti multumiti de produsele cumparate, le puteti returna cu respectarea condiţiilor de retur de mai jos:

1. Clientul poate returna un produs in termen de 14 zile, incepand cu ziua in care intra in posesia acestuia, cu conditia de a nu utiliza produsele, in caz contrar returul dispozitivului nu va mai fi posibil.
2. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit)
3. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Renuntarea la produsele cumparate se face doar in urma unei instintarii prin e-mail, la office@biorcosmetique.ro.
4. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea. Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și vreti să le returnati pe toate, asigurati-va că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
5. Returul se face prin curier la punctul de lucru din: Str. Vasile Alecsandri, nr.60, ap.32, Baia Mare, Maramures
6. Returnarea contravalorii produselor achizitionate de la biorcosmetique.ro se va efectua, în aproximativ 14 zile de la data recepţiei produsului/ produselor, prin urmatoarele doua modalitati:
•In contul bancar, in cazul in care plata s-a efectuat online cu cardul sau clientul solicita in mod expres acest lucru si ne pune la dispozitie un cont IBAN pentru virarea banilor;
•Prin mandat postal, in cazul in care plata s-a efectuat ramburs.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
– Clientul poate returna un produs in termen de 14 zile, incepand cu ziua in care intra in posesia acestuia;
– Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre client;
– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Coletele ce nu corespund din punct de vedere al impachetarii vor fi refuzate. La destinatie coletul va fi fotografiat/ filmat (inregistrare video) si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
– Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, care au fost folosite, spalate, care au lovituri, taieturi, urme de murdarie, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.;